top of page
SURADNJE I PROJEKTI

PREZENTACIJA RAGBIJA

 

Početkom ožujka trener Ragbi kluba Mladost održao je prezentaciju ragbija učenicima od 5. – 8. razreda. Učenici su se upoznali s poviješću sporta, osnovnim pravilima, uvježbavali su kretanje s loptom i bez lopte, dodavanje i hvatanje lopte i igrali različite igre. Svi su bili aktivni i vrlo motivirano su sudjelovali u svim aktivnostima. Bilo je zabavno dodavati i hvatati loptu ovalnog oblika. Hvala treneru Tihomiru Jankoviću na odličnoj prezentaciji.

Magda Bujan, prof. TZK-e


 

OSNIVAČI MUZEJA SPORTSKIH ZGODA NA SATU TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE

 

 29. ožujka učenike 5.b razreda posjetili su osnivači Muzeja sportskih ZGoda, Roberta Grobenski, Martina Fileš i Tin Srbić. Učenici su imali priliku upoznati Tina Srbića, hrvatskog gimnastičara olimpijca i Martinu Fileš, bivšu hrvatsku rekorderku u skoku s motkom.

 

Od njih smo saznali kako su postali uspješni u svojim sportovima, koji su njihovi najveći uspjesi, kako su usklađivali školske obaveze i treninge te kako su se dosjetili otvoriti Muzej sportskih ZGoda. Učenici su sa zanimanjem slušali sportaše, postavljali pitanja, a vrhunac događanja bio je Tinov salto unazad. Prezentacija salta izazvala je veliki pljesak i oduševljenje. Nakon razgovora Martina je učenicima pokazala izvođenje različitih skipova i organizirala je štafetnu igru. Štafetna igra je kao i obično bila napeta, uz puno navijanja. Ovo lijepo druženje omogućila nam je učenica Nika Rajić, čija je teta Roberta.

MAGDA BUJAN, prof. TZK-e


 

Vrtim zdravi film
 

Prošle školske godine, sedmi razredi naše škole (današnji osmi) su sudjelovali u projektu Hrvatskog školskog sportskog saveza – Vrtim zdravi film. Cilj projekta je bio, kroz predavanja, radionice te razgovor prenijeti ideju i potaknuti učenike na zdrav način života tj. potaknuti na tjelesnu aktivnost i zdravu prehranu kod učenika u njihovom razdoblju razvoja koji je važan za cijeli život zbog stjecanja zdravih životnih navika koje su prijeko potrebne u današnjem modernome, ubrzanome društvu.

Kroz niz predavanja koja su se održala na satovima razrednika, učenici su uz pomoć profesorice tjelesne i zdravstvene kulture otkrivali, izgrađivali te nadograđivali svoje znanje o zdravim navikama i zdravim načinima života.
Učenici su pokazali izniman interes za ovu temu, kako se moglo vidjeti na predavanjima te su aktivno upijali informacije koje će im biti potrebne za zdraviji te naposljetku sretniji život.
Spomenimo još i da su u sklopu projekta svi učenici dobili bijele majice za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture, s natpisom projekta – Vrtim zdravi film, te će majice, osim uspomene, na stečeno znanje i iskustvo također biti podsjetnik i sredstvo da nastave ¨vrtjeti zdravi film¨ kroz nošenje istih.
Budući da se znanje i ne može prikazati trenutno, jer za ovakvu vrstu znanja, da se prikaže, potreban je cijeli život, učenici su, osim svojega znanja i inteligencije potaknuli i svoju kreativnost. Naime trebali su na kreativan način prikazati naučeno znanje i vještine, nisu nas iznevjerili svojim znanjem i kreativnošću kada su sami kao generacija krenuli snimiti kratki edukativni film o naučenome. Bez prethodnog velikog znanja o nastajanju i procesu stvaranja filma, prionuli su na posao i obavili su ga odlično. Osim što su pokazali njihovo znanje i vještine, pokazali su još neke odlike koju posjeduju, a to su: marljivost, upornost te prije svega su pokazali da ne posustaju u stvarima koje nisu nikada napravili, da se ne plaše novih iskustava u životu ma koliko se god one teške čine, tako su neizravno pokazali da su spremni, ako već nisu, pomaknuti sebe na još zdraviji i bolji put u njihovim životima.
Kako su to ostvarili pogledajte u priloženom videu.

OUTWARD BOUND

 

4. listopada na igralištu škole održana je Outward Bound radionica. Donosimo iskustva nekih učenika sudionika radionica.

NIKOLINA CVETNIĆ, 8. A
Kroz igru smo naučili da u nekim situacijama ne možemo sami završiti zadatak nego moramo surađivati kao tim. Na početku radionica svi smo bili zasebno, igrali smo kao da sve možemo svladati sami, a onda smo shvatili da smo potrebni jedni drugima i tako smo svladali mnoge prepreke u igrama. Meni se sve svidjelo, a osobito kad smo počeli surađivati i tako izvršavati zadatke. Voljela bih da svi imaju priliku na ovaj način shvatiti važnost zajedništva.

KARLO VINTAR, 7. C
Radionice su sadržavale zabavne zadatke koji su zahtijevali timski rad. Kroz zadatke su nas vodila dva simpatična voditelja. Na šaljiv način su nas podijelili u skupine u kojima smo izvodili zadatke. Meni se osobno od svih zadataka najviše svidio onaj gdje sam se upravo ja dosjetio kako ga riješiti. Tog dana jako sam se zabavio i naučio važnu životnu lekciju „Kad se male ruke slože sve se može, sve se može“. Sretan sam što sam sudjelovao u Outward Bound programu.

 

bottom of page