MEMENTO PRIJATELJSTVA 6

Memento prijateljstva je projekt koji kroz niz aktivnosti s učenicima od 1.- 4.razreda razvija kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja.

Učenici će kroz niz aktivnosti stjecati znanje o sebi, razumjeti svoje emocije, razvijati odgovornost prema sebi i drugima. Usvajat će i njegovati kroz razne poticajne situacije i aktivnosti temeljne humane vrijednosti kao što su prijateljstvo i nenasilje, pravednost i empatija. Učenici će primjenjivati dječja prava u svakodnevnom životu te naučiti se preuzimati odgovornost za svoja ponašanja i odluke.

SUDIONICI: 2. C

MOJ GRB, NAŠ GRB

Kroz izradu grbova istražili smo po čemu se međusobno razlikujemo, a po čemu smo slični. 

Razred: 2. c

MOJ RAZRED KAO BUKET CVIJEĆA

Svatko od nas je drugačiji i svatko od nas ima nešto što naš razred čini boljim. Svaki učenik u razredu je poput cvijeta, drugačiji od drugih, no kada se svi držimo zajedno i surađujemo, tvorimo najljepši buket.

Razred: 2. c

TOLERANCIJA

Osvještavamo naše različitosti i važnost njihovog prihvaćanja. 

Razred: 2. c

DAN LJUDSKIH PRAVA

Obilježili smo Dan ljudskih prava. Proučavali smo koja su to naša prava, kome sve ta prava pripadaju, kako ih poštivati i čuvati. Temu smo povezali s tolerancijom na različitosti te dječjim pravima koja su proizašla iz ljudskih prava.

Napravili smo izložbu ljudskih prava u slikama te smo istražili koji su se to ljudi kroz povijest borili za određena ljudska prava.

Razred: 2. c

TOLERANCIJA MEĐU LJUDIMA

Nakon što smo se upoznali s ljudskim pravima u prošlom polugodištu, odlučili smo prikazati sve te različitosti izrađujući lutkice. U aktivnost smo uključili i roditelje, djedove i bake te tako proširili temu tolerancije kroz više generacija. 

Razred: 2. c

DAN RUŽIČASTIH MAJICA

Dan ružičastih majica, nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja, obilježili smo razgovorom o nasilju, njegovim uzrocima,načinima njegovog sprječavanja, kao i  poticanju tolerancije na različitosti. Također, napravili smo plakate kojima smo željeli poslati poruku o važnosti nenasilja te posljedicama nasilnih ponašanja. Plakate smo izvjesili u predvorju škole gdje su se taj dan okupili svi učenici naše škole. Zajedno smo pogledali kratak film o postupanju u slučaju nasilja te otpjevali himnu Dana ružičastih majica.

Razred: 2. c

DAN SIGURNIJEG INTERNETA

Obilježili smo Dan sigurnijeg interneta razgovarajući o opasnostima koje vrebaju na internetu, ali i pozitivnim stranama interneta.  Igrali smo kvizove i gledali animirane filmove na tu temu. Napravili smo plakate s porukama o ponašanju na internetu te izradili veliki mobitel od kartona. 

Posjetila nas je  izvršna direktorica HAKOM-a Ana KATALINIĆ MUCALO  koja je održala kratko predavanje o sigurnosti na internetu te sa školom obilježila potpisivanje Povelje.

Također, dali smo i kratak intervju na ovu temu.

Razred: 2. c

00:00 / 28:13

ŽELJE I POTREBE

Koje su naše želje, a koje potrebe? Jesu li one iste? Što prvo trebamo zadovoljiti? 

Razred: 2. c

KADA STANEM U TUĐE CIPELE

Je li uvijek sve onako kako nam se čini? Je li uvijek točno ono što nam netko kaže? Je li tuđa strana priče drugačija? Kako možemo znati što je istina? Kako možemo znati kako se tko osjeća? Pokušajmo stati u tuđe cipele. 

Ovu temu smo obradili kroz priču o Crvenkapici ispričanu od strane vuka i bake.

Razred: 2. c

OHRABRIMO JEDNI DRUGE - ZAJEDNO SMO JAČI - SVE ĆE BITI U REDU

U doba pandemije međusobna podrška nam je puno značila. Bilo nam je važno moći podijeliti svoje osjećaje s drugima i znati da su drugu tu za nas. Napravili smo poruke podrške i podijelili ih u zajedničkoj grupi na Yammeru.

Razred: 2. c

SURADNJA S PARTNERSKIM RAZREDOM 1. A U ONLINE OKRUŽENJU

Iako smo velik dio drugog polugodišta proveli u online okruženju, nismo zaboravili na naš partnerski razred - 1. A iz naše škole. Komunicirali smo s njima i međusobno si pružali podršku u ovoj, za sve nas, neprirodnoj situaciji. Uporabom WEB alata Colorilla izradili smo im poruku podrške. 

Razred: 2. c

JOŠ MALO O TOLERANCIJI

S obzirom na temu koja je aktualna ovih dana (ubojstvo Georgea Floyda u Americi) istražili smo što je to diskriminacija na temelju rase. Budući da smo već govorili o toleranciji i ljudskim pravima, nije bilo teško shvatiti što je pogrešno u navedenom događaju. Temu smo proveli i kroz drugi projekt (U svijezu likovnih umjetnika) te izradili portrete boraca za ljudska prava pripadnika crne rase, stavili ih na pano u hodniku škole i tako pokušali i druge osvjestiti o toleranciji na različitosti među nama s naglaskom na različitost rasa..

Razred: 2. c

Osnovna škola Ivana Cankara | Cankareva 10, Zagreb | +38513702048 | cankarica@os-icankara-zg.skole.hr

© Osnovna škola Ivana Cankara. Sva prava pridržana.